ДАЄШ

Чим більше даєш, тим більше отримуєш. Якщо говориш голосом серця, це відчутно. Якщо нічого не змінюється, значить треба проубвати щось нове, експериментувати, вчитись. Якщо ви хочете розкрити свій потенціал, приходьте та відповідайте на мої питання від руки. Вони розкриють вашу суть.  Дозволять побачити ваші сильні сторони.
🌿
 Дадуть потужний поштовх. Я читаю фотографовані відповіді, наче вчителька, перевіряю. Пам*ятаю, як в дитинстві мала розграфлений журнал і виставляла оцінки. Це і роблю, навчаючи польської. Але читати ваші відповіді мені набагато більше подобається. Я наче все сканую, все складається в єдиний пазл, і я вже знаю, для чого були ті чи інші випробування.
🌿
Але лише ви знаєте, куди вам рухатися далі та чого ви хочете. Це дієвий спосіб почути себе. І він підходить для тих людей, які не знають, куди далі. Хочеться змін, але важко покинути зону комфорту. Тому приходьте, а тут зміни людей @put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК