ТИ СЕБЕ НЕ МУЧИШ

Сьогодні мене запекло у грудях, я злилась сама на себе. Але я розуміла чому. Я не вмію брати гроші за свої послуги. Я відчуваю, що люди тягнуть з мене енергію, а я просто спустошуюсь. Я читаю довжелезні тексти, слухаю голосові , концентрую увагу, потім ще записую голосові. І відчуваю, що сама винна.
🌿
Бо не сказала конкретної ціни. Лише тепер я розумію цінність грошей. Вони потрібні для заповнення того енергообміну, бо ти віддаєш, але не розумієш чи людина оцінила те, що ти робиш, чи буде змінюватись, чи для неї це просто чергова звична розмова.
🌿
  Мене це навчило цінувати свою роботу та ставити рамки та не боятись казати конретну цифру. Я настільки щиро хочу допомогти іншим, що забуваю про себе і від того страждаю. Бо боюсь образити, що назвала завелику суму, що може людина не має.
🌿
 Але якщо є конкретна потреба, то людина знаходить гроші. Так, як я ходила до 
психолога, бо відчувала, що без цього ніяк. І до коуча я ходила в Польщі.
🌿
 Скільки грошей я витратила, але результат є, повірте. Воно повернулося до мене в іншому еквіваленті.  Я почула себе, і  стала незалежною від думки інших. Досить питати у інших поради. Відповіді є лише в нас. Коли ти робиш, що хочеш, у пориві, то ДУша наче звільняється.  І ти себе не мучиш. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК