УРОК

Якщо хочете донести щось комусь, чи сказати, треба це робити лиш у спокої. Бо крику людина не сприймає і одразу закривається, бунтує. І тоді вже ніяка розмова не клеїться. Так важко ще на Душі, коли ти ламаєш себе, підлаштовуєшся та намагаєшся комусь вгодити. А потім не розумієш, чому так гидко. Бо якраз втратив той зв*язок із собою.  Піддався, думав, що хтось знає краще за тебе. Аж хочеться плакати.  Чесно.
🌿
 От тому і алкоголь, сигарети, наркотики беруть гору. Людина намагається втопити свій біль, злиться сама на себе і Душа страждає. Потрібно зрозуміти, що не так. Де криється причина, чого ти сам хочеш. І тоді прийде так очікуване звільнення. Треба обирати самому. Тільки самому. Коли хтось тобі щось купує, і примушує тебе ходити, чи робити, це насильство над собою.
🌿
 Сьогодні я це пережила, я збрехала сама собі. Намагалася грати роль, але ні. Я цього не хочу. Я можу сама обирати і я сама знаю, що мені дійсно подобається. Ніхто не нав*яже мені своєї думки і я не піддамся. Цей урок вже пройдено.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК