РОЗВИТОК

Сьогодні я мала чергову перевірку на міцність своєї думки. Чи я знову буду думати, що хтось знає більше та краще, чи послухаю себе та свої бажання. Чи бігтиму при першій ліпшій нагоді за порадою чи вирішуватиму сама так. як вдчуваю. Важко контролювати потік думок.
🌿
 Інколи закидаю. Але якщо міцно вхопитися за штурвал, все буде добре. А ще я зрозуміла, що мені подобається керувати своїм часом самій. Коли ж є певні терміни, я наче загнана у рамки. Наче повинна, хоч не хочу. І мучусь.
🌿
А ще знаєте, є люди дійсно добрі, а є люди занадто добрі, як інеусвідомлено роблять із себе жертву. Намагаються взяти на себе всі болі світу, однак самі потребують допомоги. Від того і хворіють. Бо думають негативно, не вважають себе достойним взагалі жити.
🌿
 Вважають будь-який прояв розвитку егоїзмом. Так ми ж сюди і прийшли, аби розвиватись. Постійно шукати та пзінавати себе,с вої реакції. Це так тільки здається, що кожен день такий самий. Насправді все нове. Нові мікроситуації та наші реакції на них. І життя швидко пливе тим, хто живе на автоматі. Хто не помічає краси довкола та істини

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК