УНІКАЛЬНА МЕТОДИКА ПОШУКУ СЕБЕ

Моя методика з пошуку себе унікальна. Але знову ж таки без мене ви навряд чи це все будете робити. Я виступаю провідником до себе. Тобто, ви регулярно пишете від руки, 2 місяці, якщо не пишете і не відправляєте мені сфотографовані відповіді, я вас видаляю.
🌿
Так, це дуже великий стимул для вашого впертого мозку писати. Я знаю це по собі, проходили. Мені всі люди відкриваються,
стають собою, як тільки зі мною говорять, чи чують голос, чи бачать. Так то вже воно є.
🌿
І це круто. ЗІ мною ви можете не одягати маску. Не виходить брехати самому собі. Тому я буду показуватись вам та казати питання голос. І ви відкриєтесь самому собі.
🌿
Ви будете в шоці від себе. Навіть коли ви пишете питання самі, просто отримуєте список питань, то так не працює, як регулярно кожного дня чути мій голос та чекати на чергове заповітне питання, яке переверне ваше життя.  Тому регулярність, я, яка читає це все, якщо ви захочете, аби я показала вас збоку, та письмо від руки.
🌿
Але чи ви будете готові до такої роботи над собою, ось питання? Старт 1 лютого. Ціна - 100грн. Час - 2 місяці

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК