МОТИВАЦІЯ

Знаєте, сьогодні дивилась на розбір у прямому ефірі призначення людини. Скажу більше, я сама була в таке ж вляпалась. Я чекала, що хтось скаже, у чому мені найкраще реалізуватись. Я настільки вірила кожному слову, бо тоді говорили про мене, що не помічала очевидних речей. Пустолів*я. Кожен може зробити себе тільки сам.
🌿
У словах іншого ми можемо вловити лиш підказки. А відповіді всі є в нас вже давно. Дійсно, книги по саморозвитку можуть лиш пробудити у нас приспані знання. Я за те, що відповіді лише в нас.
🌿
 Ніхто не скаже нам, ким бути. Але от видобути ті відповіді ми самі, на жаль, не можемо. Нам потрібен контроль та дисципліна. До мене прийшла жінка, яка не могла визначитись з тим, що саме вибрати. Я ставила питання, ми приблизно окреслили, що це могло б бути.
🌿
Але не те. Я кажу, що знаю чому. Кажу їй, аби прописала потім від руки все і буде здивована. Після чого вона так і зробила. І що ви думаєте?
🌿
 Відповіді знайшлись у ній самій. Тільки треба мати правильні  питання та велике бажання нарешті зрозуміти себе. Так, консультація багато дає. Бо це живий контакт, бо це поштовх, енергія іншої людини. Вона окрилює, надихає. Але пізнання себе — це глибинна робота і тривала.
🌿
 Саме тому я проводжу такі тижневі і двотижневі інтенсиви. Коли є контроль та група людей, і за невиконання завдань, є відповідна міра покарання. Так з*являється мотивація. А коли тобі все дістається задарма, ти не цінуєш і не потребуєш. Відповідно і результату не буде.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК