МІСЯЧНИЙ ІНТЕНСИВ

Хто хоче знайти себе? Запрошую у закритий канал телеграм. Протягом двох місяців я викладатиму туди кожного дня по завданню чи питанню, які змінять ваше життя.
🌿
 ГОЛОВНА УМОВА — ВСЕ ВИКОНУВАТИ ТА ПИСАТИ ТІЛЬКИ ВІД РУКИ. ПОВІРТЕ, Я ЗНАЮ, ЩО КАЖУ.  Ціна за 2 МІСЯЦІ  доступу лише 100 гривень☝️☝️☝️
🌿
Старт з 1 лютого. Маєте час долучитись. Я є експертом з пошуку себе. Сьогодні, до речі, забрала візитні карточки з друкарні. Польською мовою теж є.
🌿
Хто не знає, я та людина, яка на власній шкурі знає, як це, робити те, що не любиш, і при цьому не розуміти, чому життя таке паскудне.
🌿
 В нашій групі ви зможете ставити мені будь-які питання, життєві чи ще якісь. Я відкрита до спілкування. І я це роблю, бо кайфую від того, що роблю❤
🌿
Чого і вам бажаю, нарешті знайти справжнього себе та стати собою. Отже, пишіть мені, якщо хочете долучитися до інтенсиву, який переверне ваше життя. Відгуки людей тут➡️ @put8ksebe .
🌿
 Буду вдячна за репост. Бо знаю, що є дуже багато людей, які хочуть бути вільними та знайти роботу мрії або відкрити власну справу. Пишіть. Двері вам відкриває сам Всесвіт.
🌿
#почутидушу8

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК