БЕЗ ВІРИ МИ НІХТО

Як розвиватися самому, зберегти сім*ю та знаходити час на дитину? Хм, знаєте, важке питання. Дуже. Але нереалізована, безмрійна дружина погасить своїм песимізмом все домашнє вогнище.
🌿
 Звісно добре, коли дружина щаслива в родині і тільки. Але от мені такого замало. Я мушу щось робити, придумувати якісь ідеї, відчувати, що можу вершити великі справи на благо інших. Я мушу відчувати, що моя робота приносить користь.
🌿
 Реальну, невдавану користь. Чи це відеоуроки польської, чи тренінги з пошуку себе чи особисті консультації. Це все мене наповнює, бо я бачу реальні результати реальних людей. І це допомагає не зупинятися.
🌿
 Коли ти бачиш і розумієш, що можеш дати іншим. Ти бачиш такий великий та широкий світ. І хочеш щось змінити на краще. Ти віриш, що все зможеш. Що все вийде. Що ти не один. Що це потрібно. Бо без віри ми ніхто.
🌿
  А ще без енергії, позитиву та любові. Відкритість та тепло творять дива. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК