Я ДАРУЮ ВАМ ПРОМІНЧИКИ ЩАСТЯ

Немає секрету успіху. Він у щирості. Ми хоч і керовані розумом, однак Душу не обманиш. Ми, як датчики, зчитуємо, коли інший нам бреше, а коли є собою.
🌿
І це наша сильна сторона. Бути собою - велике мистецтво та щастя. От подумайте, щоб ви робили цілу ніч, якби могли жити без сну. Правда, зараз ступор і не можете знайти відповіді. А от сядьте та напишіть від руки. От і будете знати. Перевірено на власному досвіді.
🌿
 Саме іміграція змушує шукати себе. Сьогодні мала приємну розмову з мешканкою Вроцлава. В іншому середовищі людина намагається почути себе. 
А щодо мого методу письма. То скажу, що ви себе ніколи не змучите писати. Я це знаю. Самі ні, зі мною так. Я вже бачу зміни у дівчинки, який я наговорювала голосове повідомлення про нашу роботу.
🌿
І це вже факт, я змінюю, зцілюю людей своїм голосом, словами. В неї в очах  заіскрилась посмішка, прокинулась Душа. Як же це помітно. І коли я прямо говорю такі очевидні речі, люди в шоці, бо не можуть збагнути, звідки я все знаю.
🌿
А я знаю, бо бачу і відчуваю серцем. Моя місія — запалювати вогники щастя у ваших серцях.
🌿➡️ @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК