НЕ ЖАЛКУЮ

Яку головну цінність ви маєте, аби вона служила людям, несла користь та добро?
Моя цінність — у слові. Усному чи письмовому. Я передаю знання. Чи то навчаю польської, чи допомагаю вам зустрітись із собою, відкрити свій талант, чи пишу свої вірші чи прозу.
🌿
Я побачила свої сильні сторони, хоча перед цим дуже довго сумнівалась, що це вони. Але якщо довго мучитись, самі знаєте, що буде. Мене це дійсно боліло та муляло. Сотні перечитаних книг, купа грошей на тренінги із саморозвитку. І врешті,  опустивши руки, я зрозуміла, що всі відповіді лиш в мені.
🌿
 Це все було поштовхом, стимулом. Зараз спостерігаю за окремими профілями та бачу все. Бачу, чому зараз саме ці випробування. От здається, що все є, багате життя, відпочинок, а розпадаються сім*ї. Людина не розуміє, чому. Починається самоаналіз. Починаються пошуки справжнього себе.
🌿
Духовна література йде   в обіг. І я вже знаю наперед, чим це закінчиться. Хоча також знаю, що треба зробити, аби виправити все. Однак це знаю я , а не та людина.
🌿
 Я ж не залізу їй в голову та не почну вчити життю. Людина сама має зрозуміти свої уроки. Та зробити висновки. У кожного свій шлях. А кому дійсно буде потрібна допомога, той сам прийде, як я колись. І знаєте, не жалкую. Бо всі ниточки вели до справжнього себе. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК