ЧОМУ Я ПИШУ

Чому я завжди кажу про письмо? Бо це дійсно працює. Я пишу з 14 років. А то й з 5. Переписувала казки в початковій школі. Так я поповнювала словниковий запас. Саме тому можу красномовно писати та говорити. І це заслуга нашої першої вчительки.
🌿
А ще казки навчили мене добра. Я наче це все увібрала в себе, всю ту енергію літер. Потім, сама того не розуміючи, я почала писати поезію, прозу. Я виливала увесь свій біль та ПЕЧАЛЬ на папір. То було методом психотерапії, порятунку. Ось чому стають письменниками. Пишуть то від радості, то від суму.
🌿
 Рятують себе.  Потім я почала вести щоденник. І досі веду. Так я стишуюсь та слухаю себе. Писати. Постійно писати. Але нам здається таке письмо дурницею. Ми не маємо часу. Переконайте свій розум хоч раз спробувати, і ви побачите, що буде.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК