Формати РОБОТИ

Отже, коротко про формати роботи зі мною з приводу пошуків себе.
🌿

1. Це особиста консультація з визначення покликання, ваших сильних сторін, того, що ви хочете робити. Ціна за годину — 2000 грн.
🌿

2. Психологічна консультація-розмова, година 499 грн.
🌿

3.  Розмова вживу тільки із відео, де я даю вам питання, а ви відповідаєте максимально відверто. Якщо ви хочете почути свою Душу, справжнього себе, зняти маску, я зроблю це. Я покажу вам вас і ви будете спочатку в шоці, а потім повні щастя та легкості.
🌿
4. Ви відповідаєте письмово від руки, а я читаю ваші відповіді і даю відповідь та свою думку голосовим повідомленням у телеграмі. Ціна по вашому серцю. Тобто скільки можете  заплатити.  Це те, що стосується пошуку себе, роботи чи заняття мрії. Такий інтенсив можна пройти і самостійно, просто купивши мій відеокурс та відповідаючи на питання у зручний час. Де на відео я вам все пояснюю.
☝️☝️☝️ Нагадую також, що вже 1 лютого стартує 2- місячний марафон, де я кожного дня виходитиму у прямий ефір, і даватиму вам одне питання, на яке ви маєте дати відповідь письмово від руки. Ціна лише 100 грн.
☝️ Проходить в телеграмі. Ви ще можете долучитись та змінити своє життя.
🌿
Я даю поштовх. Відгуки тут @put8ksebe 
А основний профіль тут @ola8torska

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК