РОБЛЮ МОТИВАЦІЙНІ АНАЛІЗИ



Спершу дорога до себе починається з мого інтенсиву. Людина вперше ставить собі питання — хто я? Де я? Чого я хочу?

Далі починає розуміти, що робити далі. Але далі нова проблема — як просувати себе та свої послуги онлайн. Постає питання — як говорити на камеру, що писати, де брати красиві картинки, як не боятися заявити про себе. Паніка, страх знов заганяють у сплячку. Але завжди є вихід. Є ті люди, які вже проходили подібне, та можуть вам зекономити час.
🌿
  У мене було багато помилок у веденні профілю про вивчення польської мови. Я три рази видаляла акаунти та починала все з нуля. На це знадобилось три роки. Ніхто не знає того, що я відчувала. Як сто разів на день змінювала думку і знов поверталась до старого.  Але це зробило мене сильнішою, дозволило мені бути собою.
🌿
 Ті помилки допомогли мені, і я за все вдячна. Але стояти на місці не можна. Життя — то постійний рух. Що для тебе вже пройдений етап — для іншого вища математика. І буде невірно мовчати та не ділитись, якщо хтось інший потребує твоїх знань. Тим більше зараз увесь бзнес переходить в онлайн. А ви як? Чим займаєтесь, що просуваєте та реалізовуєте в інстаграмі?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК