ПРОСУВАННЯ ОНЛАЙН ПРОЕКТІВ

У ЧОМУ У МЕНЕ колосальний досвід. Та в багато чому. Стосунки з батьками, друга половинка, пошуки себе, еміграція, реалізація проектів онлайн. В останньому особливо багато. Бо я знаю, судячи з ваших повідомлень, що ви далекі від інтернет просування себе та мало втому розбираєтесь. Ключова ваша фраза, що ви вже ніби знаєте чим би хотіли займатись, однак не знаєте, з чого почати, як правильно оформити ваш профіль, як себе подати.
🌿
 Тут багато аспектів і всього не напишеш. Воно і не треба, адже є онлайн консультації. Крім того, що я є експертом з пошуку себе, коучем, то тепер ще й консультантом з просування ваших проектів онлайн. Саме через соцмережі — інстаграм, фейсбук. Заходячи на деякі сторінки, я одразу бачу недоліки та щоб варто було змінити або підкреслити ваші сильні сторони.
🌿
Візуал як-не-як грає не останню роль. Однак першу завжди граєте ви. Тому у мене зараз відкрито набір на консультації з пошуку покликання, себе, які  змінили моє життя. В мене їх було аж три.
🌿
І на такі онлайн чи живі розмови, де ви можете порадитись щодо вашого плану дій. Хто не знає, я є викладачем польської мови, веду ще цю сторінку. Це мій онлайн проект і я маю в тому колосальний досвід. Зараз проходить благодійний інтенсив з пошуку себе та можна приєднуватись до кола допомоги у групах вайбер чи телеграм.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК