ПРО ЖИТТЯ

Хтось  мені написав під постом, що думав, що це лише в нього життя таке паскудне. Ви навіть не уявляєте, що мені довелося пережити, аби зараз про це так спокійно говорити. Але цю всю інформацію, яка стосується моєї дороги до себе і взагалі тих знань, які змінюють життя, я даю на прямих платних ефірах. Бо до такого треба бути готовим. Не всі це сприймуть. Але одне треба знати точно — правда, добро і краса врятують світ.
🌿
  У моєму випадку це проблеми та травми родом з дитинства, зацикленість на науці, яка ледь не довела мене до проблем серйозних з очима, проблема пошуку своєї другої половинки, тема еміграції, тема самотності, тема токсичних стосунків з мамою, в яких я сама була винна. Проблема пошуку себе, питання здорового харчування та спорту. Я мала все це пройти, аби зараз ділитися своїм досвідом, та допомагати людям, які так само, як я тоді, потребують руки допомогти та підтримки. Які ставлять собі питання “Чому є злі люди? Чому все так?”. Я знаю відповіді на ці питання. Знаю. Нарешті.
🌿
  Вам бракує людини-мотиватора. Ви не змусите ваш розум щось робити, якщо вам не даватимуть копняка. Казатимуть, що ви все можете. Саме тому письмо від руки допомагає почути себе, і я регулярно вас привчаю до розмов з самим собою. Тож почуйте себе, 2 місяці я допомагатиму вам шукати дорогу до себе. Люди вже хочуть далі відповідати на питання. Яка рада, що такі люди є.   Бо ви вже бачите перші результати. ВЖЕ ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ. ГОРТАЙТЕ КАРУСЕЛЬ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК