ЯК Я ПРАЦЮЮ

Я працюю лише конкретно із визначенням вашого покликання, призначення, улюбленого заняття чи роботи мрії. Тобто я допомагаю вам знайти справу, яка присносити і гроші, і користь людям, і вам радість. Три в одному. Є два варіанти роботи. Це усний на коуч-сесії, але, зазвичай, однієї мало.
🌿
 Це або брати декілька, або проходити мій відеоінтенсив. Він і дешевший, і  ефективніший.  Є ще можливість такого групового інтенсиву, де в телеграмі я вам скидую завдання щодня, і  вкінці ми їх обговорюємо у прямому ефірі або на живій зустрічі.
🌿
 ЗАлежно від того, якй формат ви забажаєте вибрати. Але кожен дістане від мене зворотній зв*язок у вигляді голосових повідомлень після прочитання ваших письмових відповідей.
🌿  Я даю вам поштовх знайти те, що буде вас тішити та наповнювати. Плюс є можливість додатктвих консультацій з приводу просування власної справи онлайн.
🌿
 У мене в цьому є досвід, адже мій ще один проект - це відеоуроки польської мови. Плюс ви отримаєте бонусом багато книг саме по інтернет-маркетингу та просуванню, будете знати з чого почати.
🌿
 Все описано на моєму сайті. Залишайте пошту та отримайте 200 моїх авторських питань. Якщо ж хочете повноцінно знайти себе, то запрошую на мій інтенсив "Шлях до себе". Про ціну питайте в приват.
🌿
Відгуки тут @put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК