КОНСУЛЬТАЦІЇ

Робота повинна вас окрилювати та надихати. Ви маєте сяяти від однієї думки, що почався новий день і вас чекатиме те, що ви любите робите найбільше всього на світі. От тоді ви можете сказати собі, що знайшли своє покликання. Коли ви не злі, що мусите стригти чергових десять клієнток. Це означає, що ви робите не те, чого просить Душа. Душа просить щастя, спокою, любові. Я на своїх консультаціях даю вам поштовх, перший крок на дорозі до справжнього себе. Дорога довга. Але варто йти.
🌿
Я знаю, що кожен ставить собі питання свого покликання, своєї місії. І вона — не вигадка. Вона існує. І вона є у кожного з нас. Це нормально шукати себе. І в цьому  явам допомагаю. Не повчаю, не змушую. Я скеровую туди, де захована істина. І я так само знаю, що вас це сильно болить. Як і мене колись, але все можливо. Все можливо. Дбайте не тільки про душу, а й про тіло. Уявляйте свою роботу мрії, і вона прийде. Усі мої інтенсиви з приводу пошуку себе, свого покликання, справи життя знайдете за посиланням в шапці профілю. Натомість вживу з кожним з вас я проводжу коуч-сесії і психологічні консультації. З визначення покликання чи щоб показати вам вас зі сторони, читаючи ваші письмові відповіді.
🌿
От щойно завершилась одна. Є місця, тому можете записуватись. Ціну за годину повідомлю в приват. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК