ЯК ВІДРІЗНИТИ

Кожна людна ставить собі одне і те саме питання постійно”Як знайти себе?”. Але знайти себе можна у собі. Бо ми пишемо все, дивимось про все, а про найголовніше забуваємо. Про себе. Не слухати когось. Тільки себе. Натальна карта, гороскоп, нумерологія дають готові відповіді. Але ми самі для себе є Творцями. У що ми віримо, те й з нами відбувається. Ви чуєте голос серця, однак боїтеся йти за своєю мрією. Але Душа вас веде. Вона вказує дорогу.
🌿
Ви самі добре знаєте, як хочете жити і що робити. Але дивитеся по сторонах і чекаєте когось, аби хтось підтвердив ваші думки. І коли вам вголос кажуть те, що ви і так знаєте. Ви в шоці. Ви почули підтвердження та повірили. А все тому, що не вміємо відрізнити голосу розуму і  Душі. Нас спеціально заплутують думки. І для цього існує дієвий метод. Витягти все з підсвідомості за допомогою питань.
🌿
Але читати все те має людина, яка проживала подібне. Сьогодні я мала дві консультації і у двох жінках побачила колишню себе. Вони мали багато інтересів та зацікавлень, але не могли весь той хаос втихомирити у голові. Саме тому слід прописати. Все прописати. Я записала спеціально для вас такий відео інтенсив, де ви мене бачите. Бачите мою відкритість.
🌿
І тому відкриваєтесь самі. Після нього я читатиму ваші відповіді та казатиму свою думку. Я кажу вам те, у чому ви самі собі боїтеся зізнатись. Я ставлю такі питання, що ви не знаєте, як відповісти. Але воно того варте.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК