ЩО Я МОЖУ ДАТИ СВІТОВІ

Якщо говорити про просування своїх онлайн проектів у мережі, то варто спершу поставити собі питання “А що я можу дати світові? Чим я можу поділитись? Що мене болить, і я можу хоч якось вберегти інших, аби не повторювали моїх помилок?”
🌿


Для мене це пошуки себе, того, що тобі подобається, пошуки впевненості та віри в себе. Цього не вистачає нам усім. А без підтримки ми губимося та відмовляємося від того, чого дуже прагнемо. 

Ділитись. Ключове слово ділитись. Зрозуміти, кому саме ви пропонуватимете свої послуги.
🌿
Якщо ви фотограф, то зрозуміти, що саме ми будете фотографувати — природу, родини, перехожих, дизайни інтер*єрів. Слід виписати собі свої навики та інтереси. І зрозуміти на їх основі, що ви можете дати світові та як це поєднати із вашим основним зацікавленням. Так, аби робота приносила і гроші, і користь іншим.
🌿
 Писати корисні пости, чи кидати фото своїх робіт. Показувати своє здорове спортивне тіло, знімати відео, мотивувати інших. Можливостей є безліч. Варто лиш наважитись на перший крок. Зрозуміти, хто ви. Признатись собі, що те, чим ви зараз займаєтесь, вам немиле.
🌿
 Чесно про це сказати, і почати рухатись шляхом реалізації своєї мрії. Бо чим далі ви зволікатимете, тим більше страждатимете. А нам потрібне радість, щастя та задоволеність. Тому не гайте часу. Світ чекає саме на вас.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК