ПРО ОДНУ АКТОРКУ


Той, хто йде на консультацію шукати призначення, чекає готової інструкції. Чекає, що хтось вирішить його проблеми або дасть відповіді на питання. Але це так не працює. Ви самі маєте знайти те, що хочете та любите робити.
🌿
Коли хтось інший скаже за вас своє рішення, то це буде його рішення, не ваше. І в результаті, ви будете його звинувачувати та перекладати відповідальність. А так не можна. Кожен з нас хоче відкрити свою справу, якийсь бізнес. Але ми боїмося ризикувати і так нічого і не пробуємо. А варто. Не треба боятись. Бо з одного випливає інше. Якщо не спробуєте, невдача не наштовхне вас на іншу ідею.
🌿
 Я розповім вам дещо. Сьогодні я була в театрі. І спостерігала за грою акторів. Лише одна дівчина віддавалась роботі на сто відсотків. Це було так помітно. Вона дійсно любить те, що робить. Любить свою роботу. Я вмію оцінити. Я вмію показати недоліки, вказати на те, що варто підкоригувати. У мене це вроджене. Можливо, у когось теж таке є. Але мені це дуже подобається. Я, коли оцінюю, не почуваю себе вчителем. Ні, я раджу направляю, підказую, вказую шлях. Такий собі тренер-вчитель.
🌿
А ще мені здається, що знаходити те улюблене заняття треба у тиші, пишучи відповіді від руки на питання. Чим власне я і займаюсь. Я даю людям питання, я  даю інструмент. А потім разом ми аналізуємо ваші відповіді. І ще пам*ятайте, що духовний розвиток неможливий без турботи про власне тіло.
🌿
Усе повинне бути у гармонії. На тему харчування в мене теж є багато інформації у моїх відео. 
Адже я сама пройшла довгий шлях від м*ясоїдства до сиро та моноїдства. І цей шлях безкінечний.
🌿
Відгуки @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК