КОНСУЛЬТАЦІЯ

Хто хоче потрапити до мене на безкоштовну консультацію з пошуку себе, своєї місії та свого покликання, то пишіть. Розмова триває годину через скайп. Я використовую різні методи, а найголовніше - ділюся власним досвідом.
🌿
 Що працює?
Перше, це завжди пробувати та посилати у вселенну запит про те, що ви готові дізнатися про себе більше. 
Друге, прописувати питання від руки.
Третє, аби хтось показав вас збоку та підтвердив ваші думки. Тоді всі сумнів відпадуть.
🌿 
Моя місія — це передавати знання, духовно скеровувати, показувати вам світ як систему.

І я себе нарешті знайшла. Мої пошуки були довгими та важкими. Але тепер я точно знаю, що на правильній дорозі. Я поділюся всім дієвими методами та розкажу про вас те, що ви знаєте, але не можете усвідомити. Отже, хто готовий, пишіть.
🌿
Є лише 2 вільні місця. Решта консультацій платні. Хто потрапить, вважайте, ви щасливчик.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК