ПРО СЕБЕ


У цьому акаунті @loto8okol я маю намір найближчим часом провести безкоштовний марафон з пошуку себе. Виходитиму в прямий ефір та покажу, чому моя методика та питання працюють.
🌿
 Також кидатиму відео із питаннями, де все треба писати обов*язково від руки. Бо тоді найкращий ефект. Але в тому той справа, що люди ліниві. Ніхто не хоче саме писати. А дарма. Бо тоді ви так і не наблизитесь до самих себе. Ті думки так і будуть скакати у повітрі. Саме тому є я .
🌿
Ваш провідник та наставник. Я стимулюю вас до того, аби все таки відповісти та подивитись за якийсь час на себе збоку. Бо пройде він і ви будете здивовані, що це писали саме ви.
🌿
 Заплющіть очі та уявіть те, чим ви займаєтесь та заробляєте на життя. Якщо можете одразу, то ви вже близько.
🌿
Якщо  не знаєте, то тут треба обов*язково писати. Бо ви все знаєте, тільки ті відповіді треба  витягувати кліщами — за допомогою письма.
🌿
 Можна зробити експрес варіант. Я вам питання, а ви мені відповіді у приватні повідомлення. І потім я кажу свою думку. Але за це проситиму репост про мене та те, чим я займаюсь, у сторіс у себе в акаунті. А займаюсь тим, що допомагаю вам зустрітись із собою та дізнатися про себе більше. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК