РЕКЛАМА - ЦЕ ЗЛО

Реклама це не зло. Якже по-іншому люди мають про вас дізнатись. Ви супер талановиті, геніальний художник чи співак, але ваш талант чують лише птахи у сусідньому саду.  Для чогось же він вам був даний. Тільки бери та шліфуй, працюй. Не вагайся. Лише коли життя дає копняка, людина починає щось робити. Починає заново.
🌿
 Але вчиться на своїх помилках та стає мудрішою. Знали б ви, скільки разів за три роки ведення блогу в інстаграмі я ставала на ті ж граблі.  Але це досвід. Тепер про нього я можу писати. Якби мені не було боляче, я б не знала, що таке щастя.  І я нікого не повчаю, я просто говорю та пишу про те, що є в мені самій. Я ділюся. Бо не можу мовчати. Із дуже замкнутої людини я стала тою, яка не боїться виходити в прямий ефір та говорити про все на світі. І байдуже, хто що подумає.
🌿
 Я є собою. Я знаю всі правила та алгоритми інстаграму. Про красиве оформлення фото, текстів, шапки профілю, утп — унікальної торгової пропозиції. Але я не граю за правилами. Я створюю свої. Я роблю все інтуїтивно і потрапляю в яблучко, бо думаю не про вигоду. Я роблю те, що люблю. 
Я постійно вчуся. Раніше запуск таргетованої реклами видавався мені польотом в космос. Але не тепер.
🌿
Я сама створила собі сайти, три чи чотири, я ночами сиділа та заливала уроки, сотні уроків на навчальну платформу. Бо я знала, чому  я це роблю, для кого. Я три роки записувала відео і тепер намагаюся показати, наскільки цінний мій продукт. Скільки у ньому моєї Душі та сил.  Скільки часу я витратила на це все, а могла провести його з донькою. Але я знову ж таки не жалію.
🌿
 Бо я робила тоді те, що хотіла. Вперше в житті себе не змушувала, як раніше. Не грала за правилами та шаблонами, а потім не ставила питання “А чому все так”. Все так, бо я сама собі такий світ створила. Сама не розуміла я. І таки дійсно найкраще мені виходить писати ні то мемуари, щоденники, роздуми.
🌿
Листи до самої себе, до вас. Бо кожен з нас думає так само, але мовчить. Бо бачить весь той хаос і думає, що світлих людей вже не залишилось. Повірте, вони є серед вас. Є.  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК