РОБИТИ ТЕ, ЩО ЛЮБИШ

РОБИТИ ТЕ, ЩО ЛЮБИШ.
🌿
Коли я пишу про пошуки себе, то маю на увазі робити те, що подобається. Але спершу треба попрацювати та усвідомити ДУМКУ про те, що це взагалі можливо.
🌿
 Можливо ходити на ту роботу, яка подобається або рухатися у напрямку улюбленої справи. Це якраз ненормально мучити себе, робити жертву і думати, що так треба. Тільки от бракує порядку в голові, чіткого напрямку, а без підтримки це неможливо зробити. Слід чітко сказати собі "ЧОГО саме я хочу" і як реалізувати перші кроки до життя мрії.
🌿
 Сісти і прописати їх. Але в такому шаленому життєвому ритмі це важко зробити. Саме тому я контролює процес.
🌿
 Я буквально змушує вас сісти та ПОЧАТИ роботу над собою за допомогою питань. Я ставлю чіткі терміни і якщо ви не виконуєте завдань, то покидаєте марафон, інтенсив чи КУРС. Ви нарешті зустрічаєтеся самі з собою. Вперше за такий довгий період. І це того варте, повірте. Робити те, від чого стає тепло на душі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК