СТИШИТИСЬ

Кожна людина різна, унікальна. Провівши консультації, я бачу різні результати. Хтось одразу може відповісти, а комусь потрібен час. Консультація теж має місце бути. Тому що ви говорите вголос те, що думаєте.  Але є ще інший метод. І він теж суперефективний.
🌿
 Ви пишете від руки відповіді на мої 200 авторських питань, взятих із свого життєвого досвіду. І я показую вам вас зі сторони, аналізуючи відповіді на особистій консультації або на онлайн трансляції, якщо це груповий інтенсив. Ви самі добре знаєте, чого хоче ваша Душа.
🌿
 Тому що постійно з нею говорите. Але різні думки не дають її чітко почути. Потрібно стишитись та змусити себе у спокої написати відповіді на питання. Для когось це буде виглядати дивно. Але повірте, це працюю. Через всі ці методи я сама проходила. І через питання, і через консультації. І мені є з чим порівнювати.
🌿
Тепер я створила свої питання, і сканую вас, навіть не бачачи ні разу та нічого про вас не знаючи.  І це працює. Також я проводжу звичні коуч-сесії, які не стосуються пошуків себе. Тому, якщо зацікавлені, то пишіть.
Відгуки @put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК