ВИТЯГНУТИ ВІДПОВІДІ КЛІЩАМИ

ВИТЯГТИ З ВАС ВІДПОВІДІ КЛІЩАМИ
🌿
Інколи варто побути у тиші. Наодинці. Відпустити. Я можу безкінечно писати про життя. І ці знання я черпаю тільки із себе. З власного досвіду. А ще я можу дати вам сильного копняка, аби ви почали діяти.
🌿
 Я можу вас змотивувати, переконати у тому, що все можливо. Головне не здаватись. У мене багато власного досвіду. І ті зміни і трансформації МОГО мислення, які відбулись, знаю лише я.
🌿
Здається, що все так, як раніше. Але ні.  Я бачу великий прогрес. Я нарешті розумію, які помилки робила. Як не треба було чинити. Але без помилок, я б цього не знала. То мій скарб, моє надбання. Я можу писати де і коли-завгодно. Це моя робота. Це моє хобі. Це мій всесвіт.
🌿
 Я можу прокинутись вночі, взяти телефон і записати свої думки. І мені це подобається.
🌿
А що подобається саме вам і ви готові до цього летіти на крилах? Що? Таке легке питання, а так важко відповісти одразу, правда? У цьому й полягає моя робота. Витягти з вас відповіді.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК