ВІРЮ

Одне слово “вірю” здатне розпалити вогонь у вашому серці. Ви змінюєтесь. Змінюються ваші вирази обличчя, фото, які ви постите. Я бачу прогрес. Мені подобається спостерігати за вашими акаунтами періодично. Я бачу ваш напрям. Я бачу, як вас веде Душа.
🌿
Як ви прокидаєтесь та знайомитесь із собою заново.  Мені хочеться сказати всім тим сумним обличчям, які їдуть у метро, що все можливо. Що всі мрії здійсненні, тільки потрібно вірити та щось робити.
🌿
Не чекати ні від кого допомоги, бо ніхто не знає краще за вас.  Ніхто не скаже, що вам робити та як жити, якщо ви самі у себе не повірите. Світ є нашим дзеркалом.
🌿
І якщо наша дитина зараз сумна чи хвора, причину слід шукати у собі.  Душу не обманеш. Ми відчуваємо фальш. Лицемірство. Якщо розум сліпий, то Душа — ні. Ми всі сонця вогні. Ми маємо допомагати один одному, а не ворогувати.
🌿
 Як краплинки безмежного моря можуть бути конкурентами? Без них не було б океану. Усе, що нас оточує, то одна велика гра. Дуже заплутана. Майстерно продумана, що комар носа не підточить. Зате яка цікава, правда? 
Але, якщо радісно на душі від того, що ви робите, знайте, ви на вірній дорозі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК