ЯК МИ працюємо


Як ми працюємо! Усні консультації, де ви відповідаєте одразу на запитання неефективні. Повірте, це не те. Відповідати треба самому, в розслабленому стані, і писати тільки від руки. Інакше я не працюю.
Це я перевірила вже на десятках людей. Це працює.  Ви отримуєте три блоки питань. Просто пишете і відповідаєте. 
Потім відправляєте мені і ми вже на живій розмові через скайп все обговорюємо. Я при вас читаю ваші відповіді та одразу кажу свою думку зі сторони.
🌿
Для когось мої відповіді стають рятівним кругом, чарівним пенделем. Хтось переконується, що все, що коїться в його голові, підтверджує інша особа і заспокоюється. Хтось вибудовує перші плани що до реалізації життя мрії. 

А ще знаєте, що. Я вдруге ловлю себе на думці, що мені не хочеться переповідати один і той самий матеріал. Мені подобається працювати щоразу то з іншими людьми. Мені подобається отримувати зворотній зв*язок, бачити ваші щасливі обличчя.
🌿
 Бо якщо посміхатиметься ваша душа, зцілиться  і тіло. Душа вас поведе. Саме тому я працюю з Душами, я їх зцілюю силою слова. 

Те, що написане, не зітреш. 
Саме тому  я пишу. Саме тому я кажу, щоб ви писали. 
Я даю вам надію. Я даю вам віру у те, що все можливо. Страху не існує. Все можливо. Я для вас — колодязь цінної інформації. Ви навіть не уявляєте, наскільки. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК