АВТОРСЬКИЙ МЕТОД ПОШУКУ СЕБЕ

Чому місячні чи тижневі інтенсиви ефективні? Тому, що мозок звикає відходити в сторону та давати право голосу Душі. Він звикає поступатись. А коли ви приходите на консультацію , то в голові хаос.
🌿
 Думки губляться, стрес. І часто я чую  слово “не знаю”. А коли людина пише від руки, такого вже нема. Я перевіряла. Ви все одно отримуєте від мене зворотній зв*язок.
🌿
Бо я читаю оті всі велетенські тексти, що ви пишете. Ви звикаєте до того, що будуть питання, що хтось їх прочитає, що це потрібно. Саме тому я працюю саме через такі онлайн інтенсиви. Де даю вам інструмент та контролюю процес. Ви незчуєтеся, як помітите приємні позитивні зміни.
🌿
 Та відкриєте себе самі союі. Бо ви все ітак знаєте. Жодні нумерологічні чи астрологічні консультації не скажуть вам більше про вас, бо відповіді лише всередині. Я даю вам авторський метод, який дійсно працює.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК