ЙОМУ ЦІКАВО

Скільки я зараз дивлюсь повиходило нових кліпів. І нормальні, і не дуже. Але вони популярні. Але чому? Бо люд кайфують від того, що роблять. Взяти ж того Дана Балана. Ну чула я про нього, знала, що такий є. Але особливо не цікавилась його творчістю.
🌿
 А сьогодні якось почала переглядати їх спільний виступ з Тіною і мене він зацікавив як особистість. В чому секрет його успіху? Йому цікаво все, що він робить. Його аж пре від своєї роботи. І люди це відчувають. Йому байдуже, хто що подумає. Чи комусь сподобається чи ні.
🌿
Головне, щоб те, що він робить, йому приносило радість. Ось факт... Улюблена робота має давати крила. Так само, як я вам це зараз пишу ,і  я щаслива. Бо можу писати таких постів хоч сто. І я себе не змушую. Я хочу писати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК