Я проти

Я проти того, аби безкінечно бігати по коучах та психологах. В маєте відкрити себе для самих себе. Всередині.  Але на початку самому у собі розібратись важко. Коли ти ще не знаєш, в яку сторону іти, куди рухатись. Першм моїм психологом став мій щоденник, який я веду із чотирнадцяти років. Згодом це перелилось у письменство. Адже я пишу про життя, я не надто люблю вигадувати.
🌿
 Радше брати життєві ситуації і на їх основі писати нариси, життєві замальовки, які показують наше життя зі сторони.  Тепер я відчуваю, що слово, письмо мене не покидає. Це моє. Цим я живу, дихаю. Хочеться писати і обов*язково ділитись. З живими людьми. Записувати свої думки. Таку можливість дає інтернет. І я це роблю.
🌿
 Я шукаю можливості реалізувати те, до чого мене тягне. Спостерігати за світом та описувати це словами. Це теж вміння, дар. Але ми себе часто недооцінюємо. Думаємо, що це дурниця, що це нікому непотрібне. Але ж ні. Це стереотип. Потрібне. Світ чекає саме на твій дар. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК