КОНСУЛЬТАЦІЯ


Психолог тоді є істинним психологом, інтуїтивним, так  скажімо, коли застосовує свої знання на практиці. Усьому, що я знаю та через що пройшла, я застосовую у своєму житті. Я цим живу.
🌿
 І ти, що нас болить і ми могли собі в тому допомогти, може допомогти іншим, якщо цим ділитись. І це нормально ділитись. Саме тому нам дали інтернет як засіб зв*язку один з одним.
🌿
 Провівши чергову консультацію з пошуку себе, я можу чітко сказати, що це моє покликання. Я допомагаю в тому, що мене болить. Я шукала себе, і знайшла в тому, аби допомагати іншим. Мій шлях почався саме з такої консультації. І я знала на що йду, платячи немалі гроші.
🌿
Бо тепер я знаю, що якщо заплатиш, ти будеш цінувати те, за що заплатив. Тому до цього треба бути готовим. Треба бути готовим зустрітися самим з собою, подивитися на себе збоку та нарешті скинути маску.
🌿
Тому, якщо ви готові до кардинальних змін у своєму житті, то запрошую. Ми працюємо через вайбер або скайп.
🌿
Тривалість — 1 година.  Ціна — 2000 грн.
🌿

Ви здійснюєте оплату, і ми домовляємося про термін нашої розмови або по скайпу, або у Варшаві вживу, якщо ви тут живете. Відгуки дивіться тут ➡️ @put8ksebe.
🌿
Я вважаю себе експертом з пошуку себе і впевнено заявляю вам, що вмію це робити — допомагати вам почути себе. І це моя основна діяльність. Хоч я за освітою викладач польської, однак я змогла зрозуміти, що це не моя улюблена робота. Що я прагну змін та тої справи, яка приноситиме радість. І я її знайшла. Знадіть і ви. 🌿

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК