ХТО ШУКАЄ



Нерідко проблеми з пошуками себе, власного шляху, впевненості, боязні ризикувати, глибоко сидять у вашому минулому і корінь є саме там. Тому слід би було побачити себе збоку, викинути з голови те, що вас блокує, не дає дихнути.
🌿

Чи ваші думки, ваш світогляд та погляди є вашими чи тими, які були ввібрані з дитинства. Чи досі ви живете тими установками, які вклали у голову батьки. Але це були лиш їх погляди, не ваші. Треба знайти свої. Для цього виписати, прописати, як б мало виглядати ваше робоче місце, справа мрії. Чи хочете ви працювати з людьми чи з речами, на себе чи на когось, онлайн чи офлайн.
🌿
 Запитайте себе, що ви робите у вільний час, крім основної роботи. Чи теперішня робота дає вам енергію, чи підлаштовуєтеся ви під когось.
🌿
Алгоритм роботи з пошуку себе

Знайти свою місію, те, в чому ви дійсно хочете допомагати та те, що вам ну дуже вже подобається.
🌿

Пропрацювати всі ті шаблонні думки, які пронизують все ваше життя. Побачити себе зі сторони.
І третій етап, це зрозуміти, як заявити про себе, як почати власну справу онлайн чи офлайн.
🌿
Цими знаннями я також ділитимусь. В курс входитиме просування в соцмережах, з чого почати, як створити блог в інстаграмі, запустити воронку продажів, який сайт вибрати для просування, що писати, де та як.
🌿
 Ну і таргетована реклама. Це все  я можу коротко розказати і на особистих консультаціях.
🌿
Тобто це може бути і онлайн зустріч з приводу пошуку себе, так і з просування своїх послуг через інтернет. Хто не знає, я магістр польської філології. Маю свій ютуб канал, відеоуроки. Займаюся розвитком цієї справи.
🌿
 Однак, я зрозуміла, що польська, це не те, чим би я хотіла займатись. Саме вона штовхнула мене шукати себе. І тому я тут, допомагаю в тому, в чому сама мала проблеми. От так  воно в житті буває. І все виходить, хто шукає. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК