ПРОЙДЕНИЙ ЕТАП

Хай там що, але польська для мене вже пройдений етап. Я далі спілкуюся польською щодня, думаю нею, читаю газети, книги. Але сто разів постити чи пояснювати те, що я записала у відео, не матиме сенсу. Я дала вам готовий інструмент. Дійте. Переконуйтесь у його ефективності. Мною створений блог, де можна прочитати всі мої статті. Можна отримати книгу-конспект мого поглибленого курсу. Можна передивитись безкоштовні відео на ютуб каналі. Можна перечитати сотні відгуків ось у цьому акаунті.
🌿
 
Тепер я писатиму про те, що хвилює мене. Про те, що хвилює кожного з вас. Я писатиму про пошуки себе. Про те, як почути себе справжнього. Чого найбільше хочуть люди?
Не грошей, н едорогих машин, не подорожей, не смачної їжі. Вони хочуть більше часу. Вони хочуть вічного часу. Аби мати змогу познайомитись із собою ближче. Якби завтра завершилося наше життя, ми б обійняли своїх близьких, попросили вибачення, відпустили всі образи та жалі, заздрості та нездійснені мрії.
🌿
 Ми б нарешті стали собою. Нарешті дихнули вільно, без тяжких думок та тягарів. Комусь щастить вирватися із того мучительного кола швидше, і він надихає інших. Він показує дорогу. 

Знали б ви, скільки всього я перепробувала, аби знайти дорогу до себе справжньої. І я тут ділитимусь  не інформацією з книжок. З свого власного досвіду та тої купи курсів, які я проходила. І якщо я отримую стільки відгуків, коли допомагаю шукати себе, значить щось таки в цьому є.
🌿
 Є якась цінність. І цю цінність, як і уроки польської, я і хочу дати світові.  Я показую вас збоку, я показую, що все можливо. Що непотрібно боятись. Не треба боятись відкриватись.
🌿
 Це стосується і просування себе та своїх товарів чи послуг у соцмережах. 

Коли я дивлюсь на ваші акаунти, то бачу, хто має талант, хто любить те, що робить. Але боїться брати за свою роботу гроші. Але ж кожен труд повинен бути оцінений. Інакше порушується закон енергообміну. Якби я не спробувала, то б не знала.
🌿
 Так, довелося вкласти багато праці та зусиль, довелося багато чого пережити, але одне потрібно розуміти. Якщо хочеш чогось досягнути, думай не про вигоду, а про те, яку ти користь принесеш людям.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК