ЕКСПЕРТ З ПОШУКУ СЕБЕ

Я розробила авторську методику пошуку себе. Це щось подібне, як у випадку польської мови. І я називаю себе експертом до пошуку себе. Це новий напрям та галузь. Я на власній шкурі знаю, як це не знати, що вибрати.
🌿
 Але є два шляхи. Знайти те, що подобається саме вам та приноситиме якусь користь іншим. Робити що хочеш для людей. Якщо людина дійсно не реалізовує своєї місії, свого таланту, свідомо закопує його, вони не отримує нічого. Йти проти себе не можна.
🌿
 Поступатись собою заради того, аби догодити іншим. Боятись виразити свою думку. Слухати себе. Робити те, що хочеш саме ти, і байдуже, що скажуть інші. Коли хтось проситиме допомоги, піти назустріч. Хто не просить, не лізти. Не намагатися врятувати цілий світ.
🌿
 Спершу врятувати себе.  Це добре, що я зрозуміла, що польська мене дусить. Що мені подобається зовсім інше. Так і кожен з нас. Живе на автоматі і не розуміє, чому життя таке паскудне. Я експерт у пошуках себе. І я про це голосно заявляю. Бо знаюся на цьому, як ніхто інший. Бо я та, яка побачила, що змушую себе, що Душа прагне іншого.
🌿
І я знаю, як себе почути. Хто хоче, так само, пишіть. 
А з приводу вибору ніші для бізнесу чи онлайн чи офлайн, він теж сильно пов*заний із своїм даром, місією. Якщо ви не знаєте чого хочете та що вам подобається робити, як ви запустите свій проект. Все починається з себе. Я одразу бачу тих, хто любить свою роботу.
🌿
 От такий у мене дар. Сьогодні я пішла до перукаря, який є майстром своєї справи. Це побачила вмить. Як виявилось, людина вже з 14 років  стриже.  Я не помилилася. Себе ви можете ошукати. Мене ні. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК