СУІЛЬКИ РАЗІВ

Скільки разів я билась головою об стінку. Скільки разів я слухала інших, а не себе. Скільки разів я хотіла писати про життя, свої роздуми, спостереження, але писала те, що було треба. А потім мучилась від того та думала, чому  я нещаслива.
🌿
 Скільки разів я знаходила правильну дорогу та збивалась із шляху. Скільки разів я зраджувала собі та затуляла рот їжею, лиш би мовчати. Лиш би не думати та не допускати думки, що те, що я роблю, дійсно потрібне людям. Скільки разів я шукала собі авторитетів та думала, що вони люди-боги.
🌿
 Скільки разів я зачаровувалась, а потім мені відкривались очі. Скільки разів я плакала та робила з себе жертву.
🌿
Досить. Я гідна. Гідна мати свою думку та те життя, яке хочу. І я нікому нічого не повинна, як і кожен з вас. Кожен з вас, з нас має право на свою думку та право вибору. Ми живемо на землі не для страждань.
🌿
Ми маємо право, повне право та навіть місію заявити про себе світові. Показати свій талант та служити на благо людям. Всім не вгодиш. І не треба. Немає універсальних секретів успіху. Є свій, особливий підхід, своє бачення, свій талант.
🌿
 Тільки потрібно до нього прийти. Він настільки простий та очевидний, що втікає з поля зору. Ви завжди бачите свої сильні сторони, але не можете збагнути розумом, що це вони. Хоча серцем все добре знаєте та відчуваєте. Ви знаєте правду, ви творите добро, ви бачите красу. Бо ви — світло. Світло  Душі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК