Яку проблему хочете вирішити



Чому важливо завжди пробувати? Бо якщо не спробуєш, не зможеш порівняти і постійно ходитимеш у здогадах. Я реально можу назвати себе експертом в пошуках себе, бо я вже стільки всього перепробувала. Вчора, наприклад, говорила в прямому ефірі, звісно на тему польської мови, але я зрозуміла, що мені це дійсно подобається. Мене занесло. Я відчула, що могла ще десять годин це робити без сну та відпочинку. Ну і ще писати. Бо коли пишу, то тепло стає на душі. І пишу на тему того, що знаю. Вишукувати інформацію в інтернеті і писати пости, то штучно якось виходить.
🌿
Однак методи просування ніхто не відміняв. Я це все можу розказати з власного досвіду на моїх вебінарах. У мене багато інформації і нею хочеться ділитись.  На особистих консультаціях я саме розповідаю про те, з чого почати. Однак деякі люди знають своє покликання, вже мають улюблену роботу, однак бояться ризикнути працювати на себе.
🌿

Ось тут напевно криється головна проблема — страх заявити про себе публічно, ризикнути. Для цього слід бути відкритим, завести блог в інстаграмі. Писати статті, онлайн консультувати. Не треба одразу кидати основну роботу, а поки поєднувати із роботою офлайн.
🌿
Звісно, вміти налаштовувати таргетовану рекламу та розуміти, як працює автоворонка в інтернеті. 

Для мене це все вже очевидно. Так, як з вивченням польської мови.  Тому прийшов час ділитися. 
Але спершу ви повинні чітко розуміти, яку проблему, який біль інших людей ви хочете вирішити та почати діяти. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК