ЗАХОПЛЕННЯ І РОБОТА

Щоб ми не робили, все зводиться до психології та якості пропонованого нами продукту. Якщо ви впевнені у тому, що пропонуєте людям, проблем з продажем та попитом на вашу продукцію немає бути. А ще по вашому профілю інстаграм видно, чи ви горите тим, що робите. Чи ви любите свою роботу чи просто хочете скосити грошенят. Люди не сліпі. Вони все відчувають. Принаймні я, коли заходжу у профілі чи то магазинів косметики чи одягу, то бачу всі недопрацювання.
🌿
Я ж продаю інфопродукт. Це відеоуроки польської мови, у якості яких я впевнена на 300 відсотків. І відгуки реальних людей, які проходили мої курси без жодної реклами є  тому підтвердженням. Це означає, що я з відповідальністю поставилась до того продукту, який створила. У мене так сталося, що  саме люди показали мені цінність його, і лише потім я почала займатися рекламою та просуванням.
🌿
Бо побачила на реальному прикладі, що воно приносить користь. Але, якщо вами керує бажання якнайшвидше заробити грошей будь-якими доступними методами, то це відчутно.  Відчутна відсутність душі у всьому, що ви робите. Бо коли людина робить те, що любить, у неї палають очі. Отже, все зводиться до того, що спершу слід розібратися у собі та зрозуміти свої міцні сторони, вибрати ту нішу, в якій ви будете експертом та зможете любити те, що робите.
🌿  У моєму випадку польська мова змусила мене шукати себе та шукати шляхи донесення якості мого продукту до людей. Тобто поєднались усі грані — і психологія, і маркетинг. Але я робила все інтуїтивно, так, як відчувала серцем. Бо знала, що хочу нести користь та якість людям. Саме цим я і займаюсь.
⬇️⬇️⬇️
Я допомагаю вам знайти себе, улюблену роботу чи відкрити свій бізнес онлайн та показати шлях, як просувати себе та не боятися брати гроші за свої якісні послуги. Чому я так впевнена у тому, що роблю. Бо пройшла все на власній шкурі. Від людини, яка не знала, чим їй займатись, до людини, яка здобула сертифікат коуча, психолога та пройшла всі кола інтернет-маркетингу. Тому, якщо не знаєте, що робити та як почати щось робити, запрошую на онлайн-зустрічі. Ціну напишу в повідомлення.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК