БЕЗКОШТОВНІ ПИТАННЯ

Ми можемо шукати ваші істинні зацікавлення у три етапи. Або вживу за годину на особистій консультації. ПРО ціну запитуйте в дірект. Або на курсі з пошуку себе, який триває тиждень. Ви отримаєте відео, де я все детально розповідаю.
🌿
ПИТАННЯ глибокі. Тому на це потрібен час. У мене є ще суто коучинговий КУРС, де ми ще глибше занурюємося в себе. А також інформація, яка стосується духовного розвитку. Я ділюся тим, через що пройшла сама. Для мене ця інформація вже не нова, однак іншим може допомогти, наштовхнути.
🌿
 Що стосується питань, то їх ви отримаєте три рази. Спершу одні, потім ще одна партія, і остання. Це якщо надумаєте вживу зі мною порозмовляти. Якщо КУРС, то відео і зворотній зв'язок голосовими повідомленнями в телеграм. Кожен вибирає свій формат.
🌿
Для мене найбільш ефективним є отримати питання, пишете відповіді від руки і ми на консультації 45 хвилин все відпрацьовуємо. Бо коли одразу людині ставиш питання, вона губиться і каже "не знаю".
🌿
Це шок для розуму, який звик до рутини. Тому пишіть. На моєму сайті є кнопка "написати мені". Пишіть і отримуйте від мене 200 питань безкоштовно.
🌿
Це мої авторські питання. Ви на них можете відповідати самі для профілактики. Я ж на платних консультаціях застосовуєю інший метод і питання.  Телеграм 881731157. Пишіть.

🌿
Відгуки @put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК