ЗНАЙТИ СЕБЕ ЗА 1 ГОДИНУ

 собі відповідь на питання, що ви ладні робити днями та ночами і вам навіть можуть за це не платити?
🌿
 Чи є таке заняття, від якого завмирає серце?
Пропишіть обов'язково від руки. Пишіть в потоці. Все, що спадає вам на думку. Подумайте, що є вашим найбільшим навиком, вмінням.
🌿
 Чим ви можете поділитися з іншими? 
Що у вас є такого цінного, але ви себе недооцінюєте. Кожен має свій досвід. Що саме таке пережили ви, що може вберегти та застерегти інших.
🌿
А ви знаєте, маєте цю інформацію в собі, але мовчите. Або ж це якесь вміння, однак, ви не ділитеся своїми талантами.  Щоб ви хотіли робити, але не маєте відповідних знань і потрібне хоч якесь навчання.
🌿
Для мене цим став коучинг та психологія. Я відчула в собі дар відчувати, направляти людей. І пішла вчитися. Спочатку теж виникали думки, що я не маю права цим займатись, бо я магістр філології. Але польська якраз направила мене у потрібне русло, де я відчуваю себе реалізованою.
🌿
Я посередник між вами та вашою Душею. Це благородна місія. Відкривати вам вас самих. Організовувати зустріч із вами самим. Я виступаю лиш інструментом. Я ставлю питання, ділюсь енергією, зцілюю ваші Душі.
🌿
 Ви нарешті розумієте, що всі ваші думки та прагнення — це не ілюзія. Я вам даю підтвердження цього.
🌿

Якщо хочете нарешті почути та зрозуміти, знайти себе, то записуйтесь на консультацію онлайн, де ми за годину знайдемо вашу місію 👉 @loto8sokol
🌿
 Посилання на моєму сайті в шапці профілю, або пишіть в приват. 
Результати людей, які почули себе, тут ➡️put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК