Послідовність нашої роботи. Складність пошуку себе полягає у тому, що ми якби ціле життя себе шукаємо, однак так і не можемо знайти. Ми не можемо зрозуміти взагалі, чого ми хочемо. Сьогодні приходять одні думки, а завтра інші. Ми більше часу слухаємо розуму і намагаємося робити те, що треба, а не те, що хочеться. От спробуйте хоча б тиждень відслідкувати свої відчуття. Ми йдемо на неулюблену роботу тому, що треба заробити гроші і усердно чекаємо кінця тижня, щоб матич ас на те, що нам дійсно подобається. Фактично, дійсно, ми заробляємо на те, чого хочемо, працюючи тиждень. Ми не реалізовуємо весь свій прихований потенціал. Ми не віддаємо себе світові. Скільки є електриків, які грають на гітарі, ходять в музичну школу. Але коли їм кажеш, що можна цим займатись професійно, вони розводять руками, вважаючи, що це марна трата часу та грошей, що на тому не заробиш. Але ж можна розвивати справу життя, знаходити свою місію, ще працюючи на старій роботі. Скільки разів ми зраджуємо себе заради фальшивої стабільності. Чому б просто не робити те, що подобається. Те, що дає крила. Отже, що ви робите. Ви сідаєте у тиші. 1. Берете листок і ручку і пишете все, що вам дійсно подобається робити. Ви відчуваєте окрилення. Ви готові це робити навіть вночі, не спвши і не ївши. І ви готові це робити навіть безкоштовно. БІльше того, ви готові навіть самі комусь заплатити, лиш би вам дозволили це робити. Ми не будемо копирсатись у вашому минулому. Ми з вами тут і зараз. Зараз на даний момент що вам подобається робити найбільше, ким ви себе бачите. Від чого у вас горять очі. Якщо приходять багато думок, то пишіть. 2. Потім ви фотографуєте те, що написали , і відправляєте мені у повідомлення чи телеграм 881731157. 3. Далі ви протягом тижня пробуєте виконати те, що написали. Тобто якщо ви написали, що любите говорити з людьми і слухати їх, так, як робить психолог, то знайдіть якусь людину, чи то маму, брата, і проведіть міні-консультацію. І запишіть від руки свої відчуття. Якщо вам подобається малювати, то знайдіть час і намалюйте малюнок і його відправте мені. Бо він матеріальний. Так само можете описати свої враження під час виконання цього процесу. І так зробіть з кожним заняттям, яке подобається, аж поки все не перепробуєте. А найголовніше робіть те, що подобається. І всі враження і фото відправляйте мені. Після цього я це все прочитаю. І поставлю вам питання, що ж вам таки після бурі емоцій подобалося робити найбільше і саме зараз що хочеться робити. Після виконання всіх тих занять, коли ви перепробуваил те, що подобається. Це ми вже обговоримо особисто або вживу або через голосові повідомлення телеграм. ЗАраз, наприклад, мені, хочеться людям допомагати знахолити себе. А не писати пости з польської. я відчуваю, що як тільки я думаю, що треба написати пост, мене кидає у мандраж. Я не хочу це робити, хоча це мій навик. Не хоч у і все. Я записала відеоуроки, де вся граматика і вся якісна польська мова. Ну і нехай вони продаються. Чому я маю ще раз те все проговорювати і виставляти тільки тому, що треба корисний контент. Мені нецікаво. Мені цікаво дещо інше. І це саме це, що я зараз роблю. Робіть так і ви. ЗАвдання ви маєте. Мій номер телеграму наступний 881731157

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК