От подумайте, за що ви зараз вдячні Всесвіту та Творцю у своєм у житті? Що робить мене вдячним? Які це викликає почуття в мені? І відповіді самі знайдуть вас. Я бажаю вам щастя.
Правильно, щастя в собі потрібно плекати. Життя - то постійна боротьба. Але не з зовнішнім, а з самим собою. Із своїми закоренілими звичками. Змінитись не просто. І це не відбувається за день, два. Для цього нам і дано життя. Для саморозвитку, вдосконалення. В цьому є наше істинне призначення - дбати про самого себе, про своє здоров*я, душу і тіло в сукупності.  Без любові до себе не буває любові до світу. Так, є різні люди, але вони самі обрали бути такими. Ми ж можемо почерпнути від кожного лише хороше, якщо вміємо обирати, бачити те хороше. Колись я страшно впивалась різними фільмами, серіалами. А чому? Бо не тішилась своїм реальним життям. Шукала розради в іншому віртуальному світі. Але тепер я розумію, що можу його створювати самотужки. Я - Творець. Моє життя - картина. Я сама обираю фарби. Я роблю те, що приносить радість. І не зважаю на те, що скажуть інші. Бо відчуваю серцем, що роблю правильно. Колись я завжди думала, як реагувати на негатив. Кожен поганий відгук чи коментар, який не мав підстав, просто розбивав мене вщент. Руки опускались. Хотілось зупинитись на півдорозі. Словом, я за все дуже переживала і брала близько до серця. А що скажуть люди? і таке інше. Дійсно, людей багато, і вони зажди щось казатимуть. Але насправді їх ніщо так не цікавить, як вони самі. І це з однієї сторони вірно. Бо ми ціле життя себе пізнаємо, порівнюємо. Останнього робити не треба, лише у доброму руслі. Я не зважаю на думку інших, якщо відчуваю серцем, що роблю правильно. Що це несе користь людям. Якщо ж критика чи зауваження обгрунтовані, то звісно, слід прислухатись та стати на правильний шлях. Люди часто обурюються, що щось коштує дуже дорого, що всі хочуть багато грошей за свої послуги. Наживаються на інших. Але ж погодьтеся, так здається, що вони нічого не роблять. Хто знає, яку роботу над собою вони проробили у своїй свідомості. Скільки зусиль поклали на те, аби зараз виглядати щасливими та безтурботними. Скільки їм довелось перебороти, працювати у поті чола, аби мати те, що вони. І вони дійсно заслуговують на щастя, а ми на те, що в нас є. Все залежить від нас самих. ТаК, обставини теж відіграють роль. Але в тому то й річ, аби вміти протистояти тим обставинам. Скільки успішних людей народились в бідних сім*ях та країнах, але тепер їх знає весь світ. Ми знаємо їх багатими, успішними. А якими вони були до того? Ніхто не знає. Вони були такими, як і ми. Так само починали з нуля. Задумайтесь, та повірте в себе нарешті.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК