Що може допомогти глибше копнути всередину себе? Саме глибше? Так це те, я думаю, коли ви прописуєте відповіді на питання від руки письмово. Вголос теж можна. Треба поєднувати ці два ефективні методи. Але головною умовою написання є тиша та спокій. Коли ви наодинці самі з собою.

І це не відбувається за один раз, а протягом мінімум тижня. Ваш розум не готовий до таких кардинальних змін. Він же звик виконувати одне і те саме кожного дня. Відповідно перевчити його одразу буде важко. Все треба поступово. Писати і прослідковувати відчуття. А ще краще на початку написати історію вашого життя. Згадати все. Це допоможе точніше зрозуміти, чому зараз ви у такій ситуації і стоїте перед таким вибором.
Мені подобається спілкуватись з людьми, спостерігати. Я бачу всю життєву картину. Я знаю, чому саме так сталося. І я можу це сказати. Але про когось. Про себе саму важче. Бо я не бачу себе зі сторони. Однак можу показати вам вас самих.

Питання, яке одразу дасть якусь ясність. Скажіть, що б ви могли робити безкоштовно і вставати заради цього о п*ятій ранку? От подумайте, і відповідь прийде. Істинна. Перша думка.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК