Як часто ви дякуєте за те, що маєте?
Ранкова молитва
Сьогодні напишу Вам молитву Андрія Ворона, стоілтнього дідуся, про принципи життя якого написав книгу Мирослав Дочинець. Скрін залишу у каруселі. Я цю книгу читала може п*ять разів. І кожного разу дізнавалась щось нове. Особливо запам*яталось з приводу їжі те, що сіль, цукор та біла мука — це біла смерть. Книга ця — щедрий дар, який має прочитати кожен. Молитву я досі мовлю, хоча деколи забуваю, але стараюсь виправлятись. Моліться і ви, так як дід Андрій.
Господи, дай мені зі спокоєм у душі зустріти все, що принесе мені прийдешній день. Дай мені сповна віддатись на волю Твою Святу. У всяку годину цього дня у всьому настав і підтримай мене. І які б я не дістала / дістав звістки протягом дня, навчи мене сприймати їх зі спокійною душею і зі стійким переконанням, що на все Свята Воля Твоя. У всіх словах і справах моїх керуй моїми думками, почуттями, душею. У всіх несподіваних випадках не дай забути, що все послане тобою. Навчи мене молитись, любити, пробачати і смиренно терпіти. Амінь.”
888

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК