Для тих, хто боїться змін. Боїться переїжджати. Боїться нового. просто скажу. Відженіть страх .Розм завжди боїться невідомості. Усюди наш дім. Мені теж було страшно. Особливо тому, що я була аж занадто прив*язана до мами та дому. Їхала вперше і ридала. Як? Що? Все нове. і це при тому, що я знала мову. Але тепер мені навіть подобається подорожувтаи Польщею. Трохи пожили у Кракові, трохи в Катовіцах, Лодзі. Чомусь саме з останньою в мене найтепліші спогади. Тому відкиньте усе та їдьте. Не бійтесь змін. Тепер до вас питання. Напишіть, чому ви на мене підписані. Бо хочу вам максимально бути корисною)





Нас навчили боятись. Жити у страсі. Не вірити в себе. Боятись ризикнути. Нам постійно казали, що ми ніхто. Що у нас ніщо не вийде. Що ми приречені і нам не вирватись з замкнутої системи. Але настане день, коли впаде завіса. Відкриється правда. І ми нарешті візьмемо відповідальність у свої руки.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК