Друзі, я вже писала пост на тему свого призначення! Наприклад, ходите на неулюблену роботу, а душа прагне чогось іншого? але от чого саме, важко самому розібратись у собі самому! Парадокс, правда? Найкраще на це питання ви відповісте самі, але якщо раптом вам потрібна допомога, то звертайтесь до мене. Зовсім недавно я була на такій консультації по визначенню свого призначення, після чого зрозуміла, чим мені займатись. Пізніше вирішила спробувати себе в цьому, допомагаю чи таким чином людям. Я пройшла спеціальний навчальний тренінг у відомого майстра своєї справи, і йогом етод хоч унести далі між людей.
Тому, якщо ви ще не знайшли себе в житті, не знаєте чим займатись, вас постійно втомлюють думки про те, яку користь ви можете нести іншим, а собі задоволення від улюбленої роботи, запрошую на свої БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ. Вони відбуваються по скайпу, про час домовляємось заздалегідь, можете писати тут у дірект. Тривають півгодини. Цього достатньо, аби зрозуміти, в якому напрямку вам рухатись. Для мене це буде цікавий досвід, і для вас також. Тому ласкаво прошу, пишіть, познайомимося ближче!!!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК