Як віднайти гармонію?

Не прив*язуватись ні до чого в цьому житті. Це все- машини, будинки, діти — не наша власність. Нам це дали тимчасово у користування. А ми надто чіпляємось за все. Боїмося втратити і врешті втрачаємо. Зациклюємо на чомусь, а потім страждаємо. Бо те страждання - це спосіб очищення. Спосіб задуматись, що ми щось робимо не так. Хтось каже , що для нього найважливіше в житті — сім*я і діти. Та. Це важливо. Але не головне. Головне- це щось вище. Це навіть не саморозвиток, а тримання думок та душі у чистоті. Воно ж і базується на чистих, добрих відносинах зі всіма - із чоловіком, із дітьми... Ми маємо любити всіх і все. Розчинитись у всьому. З нас б*є струменем енергія, яка з*єднує всіх. Ми ж цього не знаючи і думаючи, що це якісь байки, далі засовуємо голову в пісок і гнемо свою лінію. Ми стали один одному чужі, так неначе нам стерли пам*ять.








Знаєте, ми дійсно таки створюємо те, що про що думаємо. Ну як можна щось пояснити людині, коли ти говориш, що є підказки, кожна людина - підказка, тільки треба навчитись бачити. А вона каже, що це “брєд”. Ну чому ми настільки вгрузли в реальність, настільки застрягли у своїх розчаруваннях, що не хочемо бачити, як хтось простягає руку допомоги. Ми самі ставимо собі рамки. Мене завжди цікавило питання людського буття, якоїсь місії, але ніхто не хотів слухати мої “дурниці”. А відповідь була так близько. Відповідь лежить на поверхні, у сентенціях, зворотах, цитатах, то все дійсно правда. Але воно настільки вже нам проїлось, що ми не звертаємо уваги. Треба пити воду. Я читала всюди, говорили всі. Але лише тепер я усвідомила наскільки це важливо. Що організм старіє, що дійсно треба. Я побачила реальні докази. А рух- це життя. Таки правда, бо ціле життя живемо у коробці, їздимо у машині на роботу в коробці, як казав Тоні Роббінс. Тільки послухайте його семінари на ютуб. Все в нашій голові, в ми дійсно таки притягуємо речі. Вірте лиш. Я вже сотню разів переконалась!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК