Як знайти себе?

Щодня ми боремося? Не зі світом, несправедливість. Найважливіша бороть проходить у нас всередині. Щосекунди одна думка замінюється іншою, вир інформації викликає потік емоцій. І ми тонемо, ми губимо себе, впіддаємось впливу інших, губимо свою думку, згасаємо. Вихід є?! Так. Самотність.Побути анодинці хоча б кілька хвилин. Розібратись. Відкинути життєву рутину, гнів,заздрість. Зрозуміти, чи ми робимо те, що дійсно хочемо. Якщо так, то просто чудово. А якщо ні? Як кинути ненависну роботу, на що жити, чи вийде, чи дісно комусь потрібне те, що я роблю! Сумніви з*їдають. Вихід знову є — почати діяти! От і я починаю діяти, виходити з зони комфорту. Писати про те, що дійсно мене хвилює, та хвилює багатьох з вас! Я хочу бути корисню, зрозуміти, що недарма живу. Що колись можливо про мене згадають добрим словом. І то буде найбільша нагорода. Я починаю кроки до духовного пізнання, пошуку істини і сподіваюсь пройти його разом з вами!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК