Коли ти стаєш собою, всі фальшиві установки злазять з тебе, як навесні щезає сніг. Ти ходиш така і думаєш “Невже то була я?”, “Невже я жила, як зомбі?, Чому я це писала, чому я так чинила?”. Але це все наш досвід. Безцінний досвід. Такого дійсно не купиш за гроші. Дивлюсь на себе колишню, і розумію, що дійсно “виросла”. Крадькома приходять спогади дитинства. Коли тебе ніщо не турбувало. Ти просто йшов засніженою дорогою додому. Потім робив уроки. І знов гайда на санки з гірки. Просто стояв і дивився, як падає сніг.
-Хто ти? Звідки?
- Я звідти, звідки і ти, -відповідав зачаровано сніг, і ми розходились по домівках.
Так, як діти, жити і радіти, можуть і дорослі. Можемо і ми. Але щось нам не дає. Не пускає. Наші думки. Вони,як зграя ворон, крякають, і не дають зосередитись на тому, як поруч пропливають хмари. Вони ж нікуди не спішать, не хапаються за їжу. Просто пливуть, і їм чудесно від того, що вони просто є. Хіба не казка? Мати щастя в серці від того тільки, що ти є. Що Всевишній дав тобі життя. Що Він в Тобі. То ж тішся та радій. Бо щастя в серці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК