Що у мене за інтенсиви? Є просто питання, на які ви відповідаєте протягом тижня, і я даю зворотній зв*язок. Це вже чимало. Є суто коучинговий курс, де ви дивитеся відео та намагаєтеся зрозуміти свої істинні цілі та шляхи їх реалізації. Є курс із духовного розвитку, який розкриває тему грошей, пошуку своєї місії, загальнолюдських стосунків. Є цілий місячний марафон, де ви майже щодня отримуєте завдання, яке мусите виконати, і воно, повірте, змінить ваше життя. Приміром, хоч би таке, як викинути, розпрощатися із всім непотребом, який ви роками збираєте у себе вдома і думаєте, що воно колись пригодиться. А воно лише забирає вашу енергію та сили. Все діє навпаки. Я вже стільки текстів написала на ці теми та роздумів, що можна видавати книги. Але чомусь шкода дерев. Тому мені зручніше писати в інстаграмі. Писати те, що думаю. Те, що йде із серця.
Знаєте, що я можу сказати? Не думайте, що ви і ваші послуги нікому непотрібні. Є багато спеціалістів, але найкращих і тих, що дійсно люблять свою роботу, є дуже мало. Це одразу видно, коли в людини палають очі і вона із радістю зустрічає новий день. Велике щастя зрозуміти чого ви дійсно хочете. І це можливо. Але куди важче йти за своєю мрією та робити перші кроки до того, що постійно приходить у ваші думки.

Саме інстаграм змушує мене писати. Коли я пишу, то живу. Пишу і для себе, і для того, хто зараз це читає. А раптом комусь це треба. А раптом мої випадкові слова розбудять зі сну якусь частинку Душі. Випадковостей не буває. Людина втікає ціле життя та бореться тільки з собою. Ми самі для себе можемо стати і другом, і братом, і порадником. Ми енергія. Безкінечна енергія для себе. Нам ніхто не потрібен. Любити всіх, так. Але черпати силу лише з внутрішнього джерела. Ми вчимося жити через власні помилки. І вони потрібні. Інакше не буде розвитку, не буде прогресу. Вміти вчасно зупинитись, вчасно. Вміти дозувати фізичну та розумову діяльність. Полюбити Бога в собі. Полюбити світ. Не ідеалізувати нікого, не робити з когось авторитетів. Відпустити все. Пливти у безмежному океані любові. Пливти. Оминати болота та калюжі. Без них не побачиш та не оціниш благодатної чистоти озера, яке омиває твої ноги. Для цього і потрібне порівняння. Аби побачити різницю. Аби зробити правильний вибір. Як же важко навести порядок у власній голові. Чистота думок. Завжди. Спокій, радість, любов. Подумайте, що приносить вам істинну радість. Це може бути якась дрібничка, але якщо вона наповнює теплом ваше серце, то варто це робити частіше. Чи не так?



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК